Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
Do 3.5 tona Do 3.5 tona
5.5 – 7.5 tona 5.5 – 7.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadogradnje Specijalne nadogradnje

Team D-Max predstavio ISUZU Concept X modele

Ukoliko detaljnije ne pratite globalnu pikap scenu, a tu mislimo i na vesti sa tržišta kao što je australijsko, onda vam Team D-Max verovatno neće značiti mnogo. Ipak, ako se možda sećate, pre nekog vremena, pisali smo upravo o ovom „timu“, kojeg čine četiri vrhunska vozača, a koji su specijalizovani za izvođenje raznih „vratolomija“ na četiri, a ponekad i samo dva točka.

ISUZU Concept X Team D-MaxU cilju što bolje popularizacije ISUZU modela, kako pikapa D-Max, tako i SUV-a pod imenom mu-X, ali i same atraktivnosti nastupa, firma EMG Australia Pty Ltd u okviru koje posluje Team D-Max, napravila je dva ekstremna primerka pomenutih modela, koji su poneli oznaku Concept X.

Reč je o temeljno prerađenim, „nabildovanim“ ili bolje reći, Monster verzijama D-Max i mu-X, čiji su projekti, zapravo, započeli željom da se na njih montiraju veći, ekstremniji off-road pneumatici kakvi su Toyo Open Country 38×15.5R20.

ISUZU Concept X Team D-MaxNaravno, pomenuti off-road pneumatici, sami za sebe, ne znače ništa ukoliko tu nije i adekvatno oslanjanje koje ih prati. Zato su Concept X vozila dobila specijalni lift-kit od čak 7 inča, a treba naglasiti i to da su kod D-Max, lisnati gibnjevi pozadi u potpunosti zamenjeni multilink oslanjanjem od mu-X modela.

Ovim prepravkama dobijen je klirens od čak 370 milimetara kod oba vozila, uz prilazni (napadni) ugao od čak 49,7 stepeni, što omogućava savladavanje gotovo svih vrsta realnih prepreka. Za zaustavljanje je zadužen TBS Racing kočioni sistem sa šestoklipnim čeljustima i diskovima prečnika 390 mm napred, odnosno četvoroklipnim čeljustima i diskovima od 355 mm pozadi.

ISUZU Concept X Team D-MaxZa ekstremne off-road avanture, tu su i metalni branici, iza kojih se „kriju“ WARN Zeon 10-S Platinum vitla, napred i pozadi, vučne sile od 4500 kilograma. Potpuno nova je i „hauba“ sa ekstraktorima vazduha, ispod koje se nalazi snažni ISUZU-ov 3,0-litarski 4JJ1 motor od 177 „konja“ i 430 Nm obrtnog momenta.ISUZU Concept X Team D-MaxPrenos snage obezbeđen je preko standardnog 6-stepenog automatskog menjača koji se serijski ugrađuje u ISUZU vozila, dok je oprema Concept X verzija identična najvišem paketu u prodaji, koji na tržištu Australije nosi naziv LS-T.ISUZU Concept X Team D-Max

Ostavite komentar