Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
Do 3.5 tona Do 3.5 tona
5.5 – 7.5 tona 5.5 – 7.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

ISUZU D-Max proglašen za „Najpouzdaniji pikap“

Od kada je početkom 2017. godine predstavljen restilizovani ISUZU D-Max, pokretan potpuno novim 1,9-litarskim Ddi turbodizel Euro 6 motorom, ovaj popularni japanski pikap nastavlja da dobija laskava priznanja od strane specijalizovanih automobilskih publikacija.

isuzu d-max najpouzdaniji pikapNakon što je pobedio na prošlogodišnjem MPG Marathon – velikom testu prosečne potrošnje goriva, a zatim proglašen „Pikapom godine“ od strane renomiranog britanskog magazina WhatVan?, stiže nova nagrada za „Najpouzdaniji pikap“ kojeg je dodelio britanski specijalizovani časopis Professional Pickup & 4×4.

isuzu d-max najpouzdaniji pikapŽiri koji se sastojao od dvanaest ljudi, specijalizovanih u raznim oblastima automobilskog transporta, uključujući tu i off-road vožnju, podvrgli su ISUZU D-Max opsežnim testovima, kako u redovnom saobraćaju, tako i van uređenih puteva. Ukupni utisak bio je izuzetno pozitivan u svim oblastima, sa posebnim akcentom na kvalitet izrade i robustnost vozila.

isuzu d-max najpouzdaniji pikapUrednik magazina Professional Pickup & 4×4, Liam Campbell, naglasio je i da je ISUZU svoju dobru reputaciju izgradio još na modelu Trooper, s kraja ’80-ih godina i zadržao je do današnjih dana, a na osnovu testova, kao i opsežne ankete sprovedene među čak 407 vlasnika pikapova, D-Max se jasno istakao kao najpouzdaniji i ujedno najbolji izbor pri različitim vrstama eksploatacije.

isuzu d-max najpouzdaniji pikap

Ujedno je i napravljeno istraživanje kvarova po godini eksploatacije vozila (što niža brojka, to bolje), analizirajući podatke servisa i vlasnika pikapova, gde je ISUZU D-Max ponovo bio ubedljivo na prvom mestu sa rezultatom od 0,167 FPY (Faults per Year). Drugoplasirana Toyota Hilux zabeležila je rezultat 0,194 FPY, treći je Mitsubishi L200 sa 0,271 FPY, četvrti je bio Ford Ranger sa 0,331 FPY, a peti VW Amarok sa rezultatom 0,427 FPY, što će reći da se od njega može očekivati sigurno jedan kvar tokom dve godine eksploatacije.

 

Ostavite komentar