Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
do 3.5 tona do 3.5 tona
5.5 – 9.5 tona 5.5 – 9.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

ISUZU D-Max prvi u klasi na Africa Eco Race 2019!

Iako nije toliko poznat i popularan kao legendarni Dakar Rally, Africa Eco Race nije ništa manje zahtevan, a da stvar bude interesantnija, vozi se upravo deonicama kojima je nekada išao Dakar Rally, dok nije „preseljen“ u Južnu Ameriku.

isuzu d-max africa eco race 2019

Ovogodišnji Africa Eco Race startovao je iz Monaka, a nakon 15 dana više nego iscrpnog putovanja i brzinskih ispita kroz pustinju Maroka i ništa manje izazovne terene Mauritanije i Senegala, linija cilja bila je nedaleko od čuvenog „ružičastog jezera“ Rose Lac, u Senegalu.

isuzu d-max africa eco race 2019Ove godine nastupio je i tim „Enduring 2000 Racing“, zvanično podržan od strane ISUZU Motors International Operations, koji je za ovu avanturu pripremio crveni D-Max pikap, a kao servisna ekipa za podršku, tu se našao i jedan specijalni ISUZU kamion N-serije.

isuzu d-max africa eco race 2019Nakon prevaljenih 6022 kilometra, od čega čak 4014 km spada u brzinske ispite, odnosno deonice na kojima se meri vreme, D-Max sa posadom Suzuki/Pedersen ciljem je prošao kao prvi u svojoj klasi T1.2 u koju spadaju dizel vozila sa 4WD pogonom, odnosno kao 18. u ukupnom poretku, što je rezultat itekako vredan pažnje.

isuzu d-max africa eco race 2019Ono što je važno naglasiti jeste da je za ovaj reli, ISUZU D-Max bio u specifikaciji koja je veoma slična serijskom modelu što će reći da su motor, menjač i transmisija bili fabrički, dok je modifikovano uglavnom oslanjanje i kočnice.

Takođe, interesantno je da je motor u D-Max pikapu bio 1,9-litarski RZ4E turbodizel, umesto snažnije, ali i „žednije“ 3,0-litarske 4JJ1 jedinice, koja je popularnija u Jugoistočnoj Aziji i Okeaniji. Agregat je veoma sličan onom koji se prodaje i u Evropi, s tim da je ovaj nešto slabiji, od 150 „konja“ i 350 Nm obrtnog momenta.

This slideshow requires JavaScript.

Ostavite komentar