Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
Do 3.5 tona Do 3.5 tona
5.5 – 7.5 tona 5.5 – 7.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

ISUZU predstavio X-Power specijalnu ediciju

ISUZU je za sve zahtevnije kinesko tržište spremio specijalne X-Power edicije aktuelnih modela mu-X i D-Max. Podsetimo, reč je o SUV modelu koji se prodaje na tržištu Jugoistočne Azije i Okeanije, a koji se u Evropi očekuje tek od 2020. godine dok je D-Max pikap dobro poznat i na našem podneblju.

isuzu mu-x x-power special edition

Model mu-X X-Power je dobio novi, atraktivniji vizuelni nastup zahvaljujući novoj tamno sivoj boji, akcentovanoj narandžastim detaljima na prednjem odbojniku i novim, šestokrakim naplacima sa dvostrukim “paocima”.

isuzu mu-x x-power special editionEnterijer je takođe “osvežen” diskretnim narandžastim detaljima, pre svega u vidu štepa na sedištima, centralnom naslonu za ruke, kao i “tapacirungu” vrata. Treba istaći i to da je enterijer mu-X X-Power baziran na restilizovanom modelu, koji je, između ostalog, dobio novi volan, multimedijalni displej i ručicu automatskog menjača.

isuzu d-max x-power special editionKada je reč o popularnom D-Max pikapu, ISUZU je i tu išao u sličnom pravcu, s tim da je umesto narandžastih detalja, X-Power edicija pikapa dobila jarko žute “akcente”, uz dodatak svetlo sive plastične ukrasne obloge na prednjem odbojniku.

isuzu d-max x-power special edition

Pozadi se, na samom tovarnom sanduku, nalazi aero dodatak koji umnogome poboljšava vizuelni nastup pikapa. Ono što je interesantno spomenuti jeste da je ova X-Power edicija, namenjena kineskom tržištu, još uvek opremljena “starim” svetlosnim grupama, koja su bila aktuelne do kraja 2016. godine.

isuzu d-max x-power special edition

ISUZU ovaj put nije menjao ništa “ispod karoserije”, već se zadržao isključivo na vizuelnim poboljšanjima. Tako su oba X-Power automobila zadržala svoje pogonske jedinice, koje za kinesko tržište podrazumevaju 3,0-litarski turbo dizel od 177 konjskih snaga, dok je mu-X dostupan i sa modernim 1,9-litarskim Ddi motorom od 164 “konja”.

Ostavite komentar