Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
do 3.5 tona do 3.5 tona
5.5 – 9.5 tona 5.5 – 9.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

Kompanija ISUZU Truck dostigla prodaju od pola miliona kamiona

Isuzu Truck

Osamdesete godine prošlog veka dovele su do jačanja partnerstva između General Motorsa i japanske auto proizvodnje te se ovom saradnjom otvorila i mogućnost za proširivanje ISUZU proizvodnje na američko tržište. Tri decenije kasnije, a gotovo 56 godina kako je kompanija ISUZU isporučila, prvi put u istoriji, laki kamion od dve tone, ISUZU Commercial Truck of America, Inc., zvanični ISUZU proizvođač kamiona za teritoriju Severne Amerike, u maju 2015. godine, dostigao je cifru od pola miliona prodatih kamiona.

Jubilarni 500.000 kamion N-serije, prodat je prodavnici nameštaja Farmers home furniture iz Dablina.

Šon Skiner, izvršni direktor i menadžer kompanije ISUZU Commercial Truck za Ameriku izjavio je tom prilikom:

„Veoma smo ponosni na pola miliona prodatih ISUZU kamiona u 30 godina dugoj istoriji. Ovo je zaista prekretnica za nas, ali i priznanje za trajnost i pouzdanost ISUZU proizvoda, kao i dugogodišnjeg poverenja i lojalnosti naših kupaca.“

Svaki deo ISUZU kamiona dizajniran je sa ciljem da pruži maksimalnu udobnost u vožnji, ali i poveća produktivnost, uz istovremeno smanjene troškove održavanja. Laki kamion nudi širok spektar prednosti u odnosu na konvencionalne kamione i pikapove.

ISUZU (dizelom pogonjeni) kamioni kreću se od 6t bruto težine, kao sto je to u slucaju kod modela ISUZU NPR ECO-MAX, pa sve do gotovo 10t bruto tezine vozila kod modela NRR. Oba standardna modela, kao i kabine u više vrsta, dostupni su sa različitim međuosovinskim rastojanjem čime zadovoljavaju potrebe različitih zahteva.

Isuzu je jedini brend u Severnoj Americi koji nudi koji nudi laki kamion sa benzinskim motorom. Takođe, kompanija proizvodi i  kamione sa pogonom na TNG (tečni naftni gas) koji se sklapaju u Mičigenu i dostupni su u različitim varijantama međuosovinskog rastojanja, modelima kabina i težina. Opciono, benzinski motor može da bude prerađen tako da pogon bude na komprimovani prirodni gas (CNG) ili propan.

 

Ostavite komentar