[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
Često pitanje potencijalnih vlasnika i zainteresovanih za novi Isuzu D-Max pikap vezuje se za nedoumicu koji paket opreme odabrati? U ponudi za domaće tržište trenutno postoje dva paketa. Reč je o osnovnom – Classic i najvišem – Premium paketu.
Bez obzira na paket opreme, novi Isuzu D-Max se isporučuje sa 2.5 litarskim Twin Turbo agregatom koji ima 163 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Šasije su identične zajedno sa menjačem, reduktorom, kočnicama, uključujući i bezbednosnu opremu – 6 vazdušnih jastuka, kao i sisteme ABS, EBD, ESP i TCS.
Sa aspekta pogona i bezbednosti, paket dodatne opreme nema naročit uticaj na pomenute karakteristike. Isto važi i za Isuzu D-Max Single Cab model, koji se može dobiti isključivo u Classic paketu opreme. Automatski menjač je rezervisan uz doplatu od 1400 evra isključivo za Isuzu D-Max modele koji dolaze sa Premium paketom opreme.
Razlika u paketima opreme odnosi se na estetiku, kvalitet materijala i komfor pri eksploataciji i upotrebi Isuzu D-Max pikapa. Isuzu D-Max model sa Classic paketom opreme može se drugačije opisati kao radno vozilo, pogodno za firme, poljoprivredna gazdinstva, javna i komunalna preduzeća i druge, dok bi model u Premium paketu opreme predstavljao radno vozilo koje po karakteristikama poseduje i odličje putničkog, kod koga se akcenat stavlja na estetsku prednost, kao i izuzetan komfor u vožnji, dok se osnovne karakteristike i upotrebljivost vozila koje su već prisutne u nižem paketu opreme ne oduzimaju.
Generalne razlike mogu se primetiti na spoljašnosti i u unutrašnjosti vozila.
Razlike u spoljašnjem izgledu u zavisnosti od paketa opreme kod Isuzu D-Max pikapa su:
Antena – Classic model ima bočnu, dok se kod Premium modela ona nalazi na sredini krova.
Bočni pokazivači pravca – Classic model poseduje žute pokazivače pravca, dok su kod Premium modela oni smešteni u retrovizorima.
Farovi – Classic model ima H4 farove, dok Premium model ima bistra sočiva.
Kvaka tovarnog prostora – Classic model ima crnu, dok je kod Premium modela ona hromirana i pruža mogućnost zaključavanja sa spoljne strane.
Kvake – Classic model ima crne, a Premium model hromirane.
Značke – Classic model ima samo Twin Turbo oznaku, a Premium i hromiranu 2,5 TD pored pomenute.
Bočni pragovi – Classic model dolazi bez njih, dok Premium model fabrički ima ugrađene bočne pragove (penjalice).
Retrovizori – Classic model se isporučuje sa crnim, a Premium model sa hromiranim oblogama i integrisanim pokazivačima pravca u njima.
Felne i gume – Classic model dolazi sa čeličnim felnama i gumama dimenzija 245/70/16. Premium model sa aluminijumskim felnama, kao i gumama dimenzija 255/65/17.
Stop svetla – Classic model ima standardna, a Premium model zadnja stop svetla sa LED tehnologijom.
Zadnji branik i prednji branik – Classic model ima crni branik, a Premium model sa hromiranim detaljima. Prednji branik kod Classic modela je crne boje, nezavisno od boje karoserije, dok je kod Premium paketa opreme u boji karoserije. Prednja maska je kod Classic modela crna, a kod Premium hromirana.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_gallery type=”image_grid” interval=”3″ images=”763,764,765,766,767,768,769,770,771,772,773,774,775,776,777,778″ onclick=”link_image” custom_links_target=”_self”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]
Razlike u unutrašnjosti u zavisnosti od paketa opreme kod Isuzu D-Max pikapa su:
Donji deo centralne konzole – Classic model ima samo pregradu, dok se kod Premium modela na pomenutom mestu nalaze prekidači za grejače prednjih kožnih sedišta.
Gornji deo centralne konzole – Classic model ima samo udubljenje, a Premium model ima zatvorenu policu na istom mestu sa prekidačem.
Centralni displej – Classic model ima osnovni meni žute boje, dok Premium model poseduje MID displej sa bogatijim sadržajem plave boje, a ujedno ima i grafički pokazivač zaprljanosti DPD filtera.
Klima uređaj – Classic model poseduje osnovni manuelni uređaj za hlađenje, a Premium model moderni automatski klima uređaj.
Ključevi – Uz Classic model dobijaju se dva ključa bez opcije daljinskog zaključavanja, dok uz Premium model kupci dobijaju dva ključa sa daljinskim zaključavanjem i jedan servisni koji je bez te opcije.
Radio/CD uređaj i zvučnici – Classic model se ne isporučuje sa radio/CD uređajem, ali poseduje pripremu za njih i dva zvučnika. Premium model ima šest zvučnika, kao i MP3/CD/USB/iPOD multifunkcionalni uređaj.
Obloga iza zadnjih sedišta – Kod Classic modela lim je nezaštićen, a kod Premium paketa opreme on je prekriven plastičnom oblogom koja ga štiti.
Podešavanje retrovizora – Classic model nema električno podešavanje retrovizora, dok Premium model ima, kao i taster za sklapanje istih.
Pretinac za naočare u krovu sa lampom – Classic model za razliku od Premiuma nema pretinac.
Manualni menjač – Classic model ima jednobojnu ručicu, a Premium model sa srebrnim aplikacijama.
Podešavanje sedišta – Classic model ima manuelno, a Premium električno podesivo sedište vozača.
Sedišta – Classic model ima sedišta od štofa, a Premium model kožna.
Srebrne aplikacije u unutrašnjosti – Classic model ima crne detalje, a Premium srebrne.
Volan – Za razliku od Classic modela, Premium ima kožni volan sa komandama tempomata, telefona i radio uređaja.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_gallery type=”image_grid” interval=”3″ images=”781,782,783,784,785,786,787,788,789,790,791,792,793,794,795,796,797″ onclick=”link_image” custom_links_target=”_self”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]