Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
Do 3.5 tona Do 3.5 tona
5.5 – 7.5 tona 5.5 – 7.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadogradnje Specijalne nadogradnje

Uspešan nastup novog Isuzu D-MAX na Shell Transport Open Days 2017

Drugu godinu za redom, firma TRIO Motors iz Novog Sada, ovlašćeni prodavac i serviser ISUZU vozila, nastupila je na Shell Transport Open Days, dinamičkoj izložbi privrednih vozila, koja je održana u periodu od 20. do 22. aprila u centru NAVAK.

Uprkos neočekivano hladnom vremenu za ovo doba godine, snažnom vetru, temperaturama oko nule pa i snegu, nastup ISUZU vozila bio je veoma uspešan, jer su i u složenim vremenskim uslovima, demonstrirane sve prednosti novog D-MAX pikapa, pokretanog 1,9-litarskim Ddi Euro 6 motorom. Time su, istovremeno, razvejane i sve sumnje u snagu i efikasnost nove, manje pogonske jedinice, koja je nasledila dokazani 2.5 Twin-Turbo agregat.

Na off-road poligonu centra NAVAK, sve zainteresovane oduševio je D-MAX pikap u Planet paketu opreme, specijalno prilagođen vožnji van uređenih puteva, sa mnoštvom dodatne opreme koja se može ugraditi na bilo koji novi D-MAX.

Sofisticirano oslanjanje koje čini tzv. lift-kit od 2 inča, ne samo da je obezbedio bolju prohodnost, recimo, u bazenu napunjenim vodom, već je jedino ovom vozilu dozvolio da na nekim preprekama prođe i samo sa 2WD pogonom, obezbeđujući konstantan kontakt sa podlogom zadnjih (pogonskih) točkova.

Tokom celokupnog off-road „ispita“ na poligonu, vozači D-MAX pikapa niti jednom nisu imali potrebu da posegnu za reduktorom prenosnog odnosa (4L), budući da im je novi 6-stepeni menjač i „skraćen“ prvi stepen prenosa pružio više nego adekvatnu vučnu silu.

S druge strane, na pisti se odlično pokazao D-MAX u najvišem Quasar paketu opreme, koji ne samo što je bogato opremljen (kožna, elektropodesiva, grejana sedišta, kamera za vožnju unazad, DVD, navigacija, Bluetooth, itd.), već i izuzetno ekonomičan, zahvaljujući već pomenutom 1.9 Ddi motoru od 164 KS, ali i novom 6-stepenom automatskom menjaču.

Čak i pri niskim temperaturama na klizavom asfaltu piste u centru NAVAK, D-MAX je pokazao izuzetnu stabilnost, kako na pravcu, tako i u krivinama, a svaku vozačku grešku zainteresovanih klijenata koji su se našli za upravljačem, korigovao je brzo i efikasno, zahvaljujući naprednom ESP sistemu i kontroli trakcije (TCS).

Sumirajući utiske, možemo samo da žalimo što izlagače ovog puta vreme baš i nije poslužilo, jer bi u suprotnom, broj posetilaca svakako bio daleko veći, a ukupna atmosfera ove, inače odlične manifestacije, na još višem nivou.

Ostavite komentar