Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Isuzu LS35 Isuzu LS35
Isuzu L35 Isuzu L35
Isuzu L35 Crew Isuzu L35 Crew
Isuzu N35 Isuzu N35
Isuzu M55 Isuzu M55
Isuzu P65 Isuzu P65
Isuzu P75 3.0 Isuzu P75 3.0
Isuzu P75 5.2 Isuzu P75 5.2
Isuzu P75 5.2 Crew Isuzu P75 5.2 Crew
Isuzu F11 Isuzu F11
Isuzu F12 Isuzu F12
Isuzu F14 Isuzu F14

Uspešan nastup novog Isuzu D-MAX na Shell Transport Open Days 2017

Drugu godinu za redom, firma TRIO Motors iz Novog Sada, ovlašćeni prodavac i serviser ISUZU vozila, nastupila je na Shell Transport Open Days, dinamičkoj izložbi privrednih vozila, koja je održana u periodu od 20. do 22. aprila u centru NAVAK.

Uprkos neočekivano hladnom vremenu za ovo doba godine, snažnom vetru, temperaturama oko nule pa i snegu, nastup ISUZU vozila bio je veoma uspešan, jer su i u složenim vremenskim uslovima, demonstrirane sve prednosti novog D-MAX pikapa, pokretanog 1,9-litarskim Ddi Euro 6 motorom. Time su, istovremeno, razvejane i sve sumnje u snagu i efikasnost nove, manje pogonske jedinice, koja je nasledila dokazani 2.5 Twin-Turbo agregat.

Na off-road poligonu centra NAVAK, sve zainteresovane oduševio je D-MAX pikap u Planet paketu opreme, specijalno prilagođen vožnji van uređenih puteva, sa mnoštvom dodatne opreme koja se može ugraditi na bilo koji novi D-MAX.

Sofisticirano oslanjanje koje čini tzv. lift-kit od 2 inča, ne samo da je obezbedio bolju prohodnost, recimo, u bazenu napunjenim vodom, već je jedino ovom vozilu dozvolio da na nekim preprekama prođe i samo sa 2WD pogonom, obezbeđujući konstantan kontakt sa podlogom zadnjih (pogonskih) točkova.

Tokom celokupnog off-road „ispita“ na poligonu, vozači D-MAX pikapa niti jednom nisu imali potrebu da posegnu za reduktorom prenosnog odnosa (4L), budući da im je novi 6-stepeni menjač i „skraćen“ prvi stepen prenosa pružio više nego adekvatnu vučnu silu.

S druge strane, na pisti se odlično pokazao D-MAX u najvišem Quasar paketu opreme, koji ne samo što je bogato opremljen (kožna, elektropodesiva, grejana sedišta, kamera za vožnju unazad, DVD, navigacija, Bluetooth, itd.), već i izuzetno ekonomičan, zahvaljujući već pomenutom 1.9 Ddi motoru od 164 KS, ali i novom 6-stepenom automatskom menjaču.

Čak i pri niskim temperaturama na klizavom asfaltu piste u centru NAVAK, D-MAX je pokazao izuzetnu stabilnost, kako na pravcu, tako i u krivinama, a svaku vozačku grešku zainteresovanih klijenata koji su se našli za upravljačem, korigovao je brzo i efikasno, zahvaljujući naprednom ESP sistemu i kontroli trakcije (TCS).

Sumirajući utiske, možemo samo da žalimo što izlagače ovog puta vreme baš i nije poslužilo, jer bi u suprotnom, broj posetilaca svakako bio daleko veći, a ukupna atmosfera ove, inače odlične manifestacije, na još višem nivou.

Ostavite komentar