Pet pobeda nisu bile dovoljne za Brusa Garlanda. Njegova misija je da učini da Isuzu D-max bude prvi pobednik Australasian Safari relija pogonjen na dizel motorom. Dvadeset sedmi po redu Safari reli je počeo ceremonijalnim startom u Pertu u petak 21. septembra pre nego što su se takmičari relocirali 425 Km severno u središnjem delu zapadne obale odakle je iz Geraldtona startovao reli u dužini od 3000 km. Na istom mestu se završava 29. septembra.
Relisti iz Sidneja će ovo biti šesnaesti put da učestvuje u Safari reliju, pošto se oporavio od povreda koje je zadobio tokom Dakar relija 2011. godine, a potom preživeo srčani udar i pet “bajpas” operacija.
On i njegov dugogodišnji suvozač će iskoristiti reli 2012 kao ispit za Dakar reli 2013. godine, koji će ići kroz Čile, Argentinu i Peru. Sada imaju potpuno novi trkački automobil – lakši, jači, brži i sa boljim upravljanjem u odnosu na svog prethodnika, i dalje baziranom na Isuzu D-max platformi. Ovaj put, trkački D-max je napravljen na D-max kabini, postavljenoj na šasiji od cevi i pogonjen 3.0 litarskim turbo dizel motorom.
Njega je konstruisao Garland sa svojim timom nakon višegodišnjeg iskustva stečenog takmičenjem na Dakar reliju, i konstrukcijski je mnogo bliži serijskom D-maxu u odnosu na konkurenciju. “Svaki put kada gradimo novi D-Max, on je sve bolji i bolji. Ovogodišnji model je miljama ispred onoga sa kojim sam završio na 11. mestu 2009. godine na Dakar reliju” – kaže Garland.
“Do sada smo koristili avione sa propelerima, sada imamo mlazni avion! Nije stvar samo biti brži – i dalje je neophodno da automobil bude čvrst, i ovaj pikap je bolji u svim segmentima u odnosu na prethodni. Veoma sam srećan sa njim.”
Motor od 3.0 litre, turbodizel koncepcije u Garlandovoj izvedbi snabdeva trkački D-Max snagom od 181 kw i 589 NM obrtnog momenta, u poređenju sa fabričkih 130 Kw i 380 NM ( na australijskom tržištu).
Ipak, uprkos odličnim performansama, usled pravila koja važe za njegovu klasu, D-max pripremljen za Dakar neće imati ovaj motor, zato što motori po pravilima moraju biti bliži po specifikaciji serijskoj izvedbi.
Za više informacija o Isuzu D-max u trkačkoj verziji, pratite sajt Isuzu Motorsport tima – http://www.isuzumotorsports.com, ili ih pratite na Facebook stranici – http://facebook.com/IsuzuMotorsports i Twitteru (twitter.com/ISUZUmotorsport).