Isuzu D-MAX se do sada pokazao kao izuzetno pouzdano i izdržljivo pick-up vozilo, sposobno da ispuni gotovo svaki zadatak koji se pred njega postavi, bilo da je reč o prevozu kabastog tereta, mase i preko jedne tone ili o prelasku preko teško prohodnog terena prilikom off-road avantura.
No, čak i tako svestran, jasno je da i za njega ipak postoje granice, budući da je ovo ipak „civilno“ vozilo, projektovano za prosečnog pick-up korisnika, a ne za ekstremne uslove eksploatacije kakvi se očekuju u određenim delovima naše planete.
Upravo tu „uskače“ već dobro poznata islandska kompanija Arctic Trucks, koja se tokom 25 godina specijalizovala za prepravku SUV i pick-up vozila, namenjena najtežim uslovima eksploatacije, i to ne samo kada je reč o terenu, odnosno podlozi, već i vremenskim prilikama, kakve vladaju, recimo, na Severnom ili Južnom polu.
Tako je kompanija Arctic Trucks standardni D-MAX Crew Cab pretvorila u verziju AT35, koju i dalje pokreće dobro poznati, pouzdani 2,5-litarski twin-turbo dizel agregat od 163 konjske snage i 400 Nm obrtnog momenta, sa 6-stepenom manuelnom ili automatskom 5-stepenom transmisijom.
Ono gde su izvršene glavne modifikacije jeste sistem oslanjanja, prilagođen ekstremnijim uslovima eksploatacije, te je tako AT35 opremljen Fox Performance Series amortizerima i pratećim setom opruga, zahvaljujući kojima automobil ima za 55 mm veći klirens.
Uz to, na AT35 su montirani specijalni Nokian Rotiiva All-Terrain pneumatici, prečnika gotovo 90 centimetara, koji idu u paru sa naplacima od 17 inča, ali ne standardnim, već širine 10 J. Samim tim, bilo je neophodno proširiti „blatobrane“ na serijskom D-MAX kako bi se smestile ove off-road „gume“, što je istovremeno vozilo dalo još agresivniji izgled.
AT35 je opremljen i sistemom za naduvavanje pomenutih pneumatika, te je zavisno od uslova eksploatacije, moguće prilagođavati pritisak u njima i optimizovati njihovo ponašanje kako na tvrdim podlogama, tako i na snegu ili ledu.
Pored povećanja klirensa nakon ugradnje novog oslanjanja, D-MAX AT35 dodatno je „povišen“ primenom Nokian Rotiiva pneumatika, te je sada za 125 milimetara viši u odnosu na standardni Isuzu D-MAX Crew Cab. To mu istovremeno povećava i prilazni i odlazni ugao, i to za 6 stepeni, tok je ugao „nasedanja“ povećan za čak 10 stepeni.
Ono što za potencijalne vlasnike predstavlja najprijatnije iznenađenje jeste cena ovakvog vozila, koja nije drastično viša u odnosu na serijski model. U Velikoj Britaniji, gde se ovaj model odnedavno nalazi u prodaji, ona za najopremljeniju verziju sa manuelnim menjačem, iznosi 47.145 evra. Poređenja radi, standardni D-MAX u najvišem Blade paketu sa identičnom opremom, tamo košta 36.575 evra.