Potvrda koliko je novi Euro 6 motor, zapremine 1,9 litara, koji se ugrađuje u restilizovani ISUZU D-Max od ove godine, ekonomičan, govori i podatak da je D-Max Crew Cab ukupni pobednik u okviru klase lakih komercijalnih vozila na ovogodišnjem MPG Marathon – specijalizovanom takmičenju u prosečnoj potrošnji goriva koje se održava u Velikoj Britaniji.
Na pomenutom takmičenju, D-Max je ostvario rezultat od 51,2 mpg (pređenih milja po galonu), što je, prevedeno u metrički sistem mera, 5,52 litre na 100 pređenih kilometara – fantastičan rezultat, koji je gotovo u klasi putničkih automobila!
Da nije u pitanju „laboratorijski“ podatak koji deklarišu proizvođači automobila, potvrđuje i činjenica da je rezultat ostvaren od strane dva vozača, automobilska novinara, koji su D-Max pikapom, tokom dvodnevne vožnje, ukupno prešli 518 kilometara i pri tome potrošili 28,6 litara dizela.
Ono što je bitno naglasiti jeste da u okviru MPG Marathon takmičenja, vozači imaju striktne vremenske limite između tačaka koje treba da posete, što znači da praktično nije moguće voziti veoma polako u cilju maksimalne uštede goriva.
Ovaj rezultat je, inače, znatno bolji od zvaničnog fabričkog podatka koji deklariše ISUZU, a koji iznosi 7,0 litara dizela u kombinovanom ciklusu. Samim tim, ovo je najbolja potvrda realne efikasnosti novog motora i jedan od razloga zašto se japanski proizvođač odlučio da staru 2,5-litarsku TwinTurbo jedinicu zameni novim 1.9 Ddi motorom.