Restauracijom Isuzu SBR 422 modela slavi se 25 godina na tržištu kamiona

Isuzu SBR 422

[vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]Isuzu Austraila Limited (IAL) je preuzeo zaslugu za restauiran kamion SBR 442 iz 1979. godine, baš u pravom trenutku, tj. za proslavu dugih 25 godina na australijskom tržištu kamiona. Iako Isuzu nije postao zvanični lider na tržištu 10 godina od proizvodnje SBR modela, on je veoma zaslužan za postavljanje jakih temelja za budući rast ovog brenda na australijskom tržištu.

U vreme kada je Isuzu SBR bio novajlija na tržištu, nadmetao se sa nekoliko konkurenata iz Severne Amerike i Britanije čiji su brendovi imali proizvode koji su pokazali razlicite stepene kvaliteta i pouzdanosti, otuda dolazi i tolika sigurnost u prihvatanje Isuzu SBR kamiona.

U poređenju sa modernim Isuzu kamionima, SBR je pružio malo u pogledu udobnosti, ali se pokazao jakim performansama i izborio se veoma dobro sa svim zahtevima koji su postavljali vozači. Restauracija Isuzu SBR je bila dvogodišnji projekat sproveden od strane IAL Product Development Department u luci Melburn. Svi radovi na mehanici i montaži radjeni su u fabrici, dok su partneri iz industrije ključeva bili angažovani za specijalizovane poslove kao što je kabina, komandna tabla i karoserija.

Kupljen je sa “sumnjivih” 1.3 miliona pređenih kilometara (merač pređenog puta pokazuje 300.000 hiljada) sa periferije Melburna. Kamion je definitivno pokazivao svoje godine, ali je obezbedio dobru polaznu tačku za restauraciju. Uprkos dugom i teškom radu, šasija kamiona je bila u korektnom stanju, samo je bilo potrebno peskarenje i manje popravke, kao i temeljno farbanje da bi izgledala kao nova.

Zbog njegove “teške prirode”, pogonskim delovima nije bila potrebna nikakva značajna mehanicka pažnja, ali je ubacen novi sistem za gorivo koji uključuje brizgaljke i prerađenu mehaničku pumpu za ubrizgavanje. Posle dobrog toplog pranja, implementacije nekih novih dihtunga, farbanja i niklovanja, stari 6BB1 motor izgleda i radi kao nov.

Enterijer i eksterijer kabine kamiona, kao i tovarni prostor su ipak druga priča. Da bi bio vraćen u stanje u kakvom je bio kada je izašao sa stare montažne linije u Dandenongu, sva rđa, ulegnuća i mrlje su uklonjene i popravljene, a kabina je tada prefarbana u Isuzu belu boju. Unutrašnjost je dobila još veću pažnju sa novim tapacirungom vrata, presvlakama za sedišta, nebom i patosnicama. Sve je završeno (na vreme) u modernoj plavoj nijansi.

Kada je kabina vraćena na šasiju, složeni deo nameštanja ostalih gumica kao i vitalne elektronike počeo je vraćanjem instalacija na svoje mesto. U skladu sa vremenom iz koga kamion potiče, prilagođena je karoserija od Tasmanijskog hrasta uključujuci jarko osvetljenje, i sve je to pričvrsćeno za šasiju sa često “proklinjanim U” zavrtnjima.

Krajnji rezultat je kamion koji je jednako dobar kao kada je napustio montažnu fabriku pre 35 godina. Novi stari Isuzu SBR će naći mesto u budućem kamionskim emisijama i IAL događajima da bi se podigla svest o Isuzu nasleđu u Australiji. Savremeni ekvivalent Isuzu SBR 442 kamionu u pogledu veličine i GVM je Isuzu NQR 450. Kratko poređenje kjučnih specifikacija između dva modela ispod, otkriva u kojoj je meri savremena tehnologija vozila napredovala tokom decenija.

Pogledajte tabelu specifikacija u nastavku.

Uporedna Isuzu tabela

Izvor: isuzu.com.au[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”3/4″][vc_gallery type=”image_grid” interval=”3″ images=”709,708,707″ onclick=”link_image” custom_links_target=”_self”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]

ISUZU SRBIJA

ISUZU SRBIJA

Pozovite nas i zakažite test vožnju Isuzu D-Max pikap vozila ili Isuzu kamiona i lično doživite uzbuđenje koje sa sobom donosi Isuzu kvalitet.

Zakaži test vožnju

Isuzu D-Max Single Cab

Akcijska cena 21,990 evra

Redovna cena 25,990 evra

Isuzu D-Max Space Cab

Akcijska cena 21,990 evra

Redovna cena 25,990 evra

Isuzu D-Max Crew Cab

Akcijska cena 21,990 evra

Redovna cena 25,990 evra