Automobilsko tržište Jugoistočne Azije polako se „zagreva“ i izlazi iz „zimskog sna“, sa sve boljim prodajnim rezultatima kako se približavamo sredini godine. Prema podacima JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association), prodaja vozila samo na Tajlandu je u martu porasla za čitavih 40% u odnosu na rezultate iz februara.
Najprodavaniji brend uopšte, gledano po svim segmentima, bila je Toyota, sa 21.101 prodatim vozilom, dok je drugo mesto zauzeo Isuzu, sa 13.198 jedinica (restilizovani D-MAX pickup i SUV model MU-X), ispred Honde sa 11.352 i Mitsubishija sa 6.963 prodata primerka.
Međutim, u segmentu pick-up vozila, koje je jedno od najbrže rastućih na prostoru Jugoistočne Azije, Isuzu je u martu dominirao, sa 11.647 prodatih D-MAX modela, ostavivši iza sebe Toyotu Hilux Revo, koja se prodala u 10.525 primeraka.
Iza dva vodeća japanska brenda u ovom segmenu sledi velika praznina, budući da je na trećem Ford Ranger, sa svega 2.598 prodatih primeraka, a slede Mitsubishi Triton (L200) sa 2.489 i Nissan NP300 Navara sa 1.768 prodatih jedinica.