I ovog jula, baš kao i prethodnih godina, Haribo i Le Journal de Mickey su udružili snage sa ISUZU France i napravili atraktivni „konvoj“ koji će tokom 22 dana obići gotovo čitavu Francusku, kao svojevrsna podrška čuvenoj Tour de France biciklističkoj trci.
Za 105. po redu Tour de France trku, ISUZU je pripremio čak šest specijalnih D-Max pikapa i stavio ih na raspolaganje kompaniji Haribo u službi reklamiranja ovog brenda, koja svake godine tokom pomenute trke, deli slatkiše okupljenim fanovima, pre svega, najmlađima.
Uz pomenutih šest pikapa, ISUZU je za Tour de France 2018 spremio i dodatna tri promotivna D-Max vozila u službi promocije jednog od najpopularnijih časopisa za najmlađe u Francuskoj – Le Journal de Mickey, odnosno Mikijevog almanaha, kako je kod nas poznat.
Ova interesantna saradnja između kompanije ISUZU i pomenutih brendova Haribo i Le Journal de Mickey doprinela je velikoj popularizaciji japanskog brenda, a pre svega, D-Max pikapa, koji se na najbolji način predstavio milionima gledalaca i kao izvrsno lifestyle vozilo, a ne samo kao pouzdana radna mašina.
https://www.facebook.com/LaChaussetteDeFrance/videos/1506418396129582/