Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
do 3.5 tona do 3.5 tona
5.5 – 9.5 tona 5.5 – 9.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

WhatVan? proglasio ISUZU D-Max za Pick-Up of the Year 2019

Drugu godinu za redom, renomirani britanski magazin WhatVan? proglasio je ISUZU D-Max za najbolje pikap vozilo na tržištu, te se tako, uz prošlogodišnju nagradu, D-Max „okitio“ novom titulom Pick-up of the Year 2019.

isuzu d-max whatvan? pick-up of the year 2019Za proteklih godinu dana, situacija na pikap tržištu bila je više nego dinamična, a jedan od ključnih razloga što je ISUZU D-Max i ove godine poneo laskavu titulu jesu unapređenja koja su nedavno implementirana na vozilu i koja će od 2019. godine biti standardna.

isuzu d-max whatvan? pick-up of the year 2019

Kada je reč o vizuelnom nastupu, treba spomenuti tri nove boje u bogatoj paleti – Sapphire Blue, Spinel Red i Galena Grey, ali je unapređen i enterijer implementacijom novih dizajnerskih rešenja na nekim od elemenata kabine, uz upotrebu još kvalitetnijih materijala.

isuzu d-max whatvan? pick-up of the year 2019

Veoma bitna stavka jeste uvođenje sistema kontrole zanošenja prilolice (TSC – Trailer Sway Control), koji postaje standardni deo opreme na svim 4WD modelima, a kod Crew Cab verzije sa četvoro vrata, modifikovano je i zadnje oslanjanje, te se sada umesto pet, nalaze tri lisnata gibnja potpuno nove konstrukcije.

isuzu d-max whatvan? pick-up of the year 2019

Ovo je učinjeno u cilju povećanja udobnosti i smanjenja buke kod modela koji se češće koriste kao porodična ili lifestyle vozila, nego li kao radne mašine, naravno, uz zadržan nivo voznih osobina. Istovremeno, smanjena je i masa praznog vozila za 10 kilograma čime je, samim tim, za isto toliko povećana i nosivost.isuzu d-max whatvan? pick-up of the year 2019

Uz sve pomenute novine, itekako bitan faktor u proglašenju ovogodišnjeg WhatVan? pobednika bila je i činjenica da ISUZU D-Max nudi tri različite verzije kabine (Single, Space i Crew), kao i verziju sa pogonom na zadnje točkove (Single Cab 2WD), što malo ko od konkurenata može da pruži. Naravno, tu je i sposobnost vuče prikolice do 3,5 tona što je i dalje najbolji rezultat u klasi, kao i ne korišćenje AdBlue tečnosti radi ispunjenja strogih Euro 6 normi.

Ostavite komentar