Odlučili ste se za ISUZU D-Max pikap u jednoj od tri karoserijske verzije – Single Cab, Space Cab ili Crew Cab, uz njega odabrali željeni paket opreme – Satellite, Planet, Pulsar, Solar, Solar Plus, Supernova ili Quasar, i na kraju, uz sve to konfigurisali i dodatnu opremu koja će vam biti od koristi – poklopac tovarnog prostora, vitlo i kuka za vuču.
No, i pored činjenice da je trenutna “kombinacija” već sama po sebi interesantna, klijenti se neretko odlučuju i na dodatni korak, a to je tzv. personalizacija koja gotovo po pravilu podrazumeva promenu boje karoserije vozila, a najefikasniji i najefektniji način za to jeste tzv. presvlačenje folijom.
Kompanija TRIO Motors, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser ISUZU vozila, u saradnji sa firmom SPOT i njihovim timom koji je zadužen za “presvlačenje”, kao i firmom NS GrafoProm, koja obezbeđuje folije, svojim klijentima nudi velike mogućnosti personalizacije vozila.
Jedan od poslednjih primera jeste ISUZU D-Max Crew Cab u najvišem paketu opreme Quasar, u metalik crnoj boji, čiji je vlasnik ipak želeo nešto autentičniji, nesvakidašnji vizuelni identitet, a da pritom, sve to ne bude previše “napadno” i ne pređe granicu kiča.
Za presvlačenje kompletne karoserije odabrana je izuzetno atraktivna Canyon Copper Metallic Satin nijansa firme Hexis, koja je u potpunosti transformisala veliki D-Max i istovremeno ga “otvorila”, naročito u odnosu na osnovnu crnu boju karoserije.
Nakon “presvlačenja” celog vozila u bakarnu boju, klijent je odabrao i ukrasni motiv na karoseriji u vidu izlomljenih linija, kao i diskretne logotipe sove koji su dodatno “začinili” ovaj projekat.
Naravno, kod projekata kao što je personalizacija, uvek se postavlja pitanje cene, koja zavisi od nekoliko faktora, a to je, pre svega, veličina površine koja se “presvlači” (kvadratura), tip folije koji se koristi, kompleksnost grafičkih detalja (“ukrasa”), itd.
U ovom slučaju, cena “presvlačenja” kompletnog vozila u bakarnu boju iznosila je oko 1100 evra, dok su grafički detalji (ukrasni motivi) koštali dodatnih 250 evra. Naravno, u skladu sa željama, ali i finansijskim mogućnostima, ukrasni motivi mogu biti i znatno veći i komplikovaniji, te gotovo dostići iznos kompletnog presvlačenja.
Neki će reći da ovo baš i nije tako jeftino, međutim, ne treba izgubiti iz vida činjenicu da je D-Max velik automobil, dužine preko pet metara, gde je samim tim i utrošak materijala proporcionalan, a pozitivna stvar je što se lepljenjem folije čuva originalna boja od UV zračenja, ogrebotina i raznih drugih uticaja.
Ipak, najbitnije jeste to što dobijate vozilo “po želji”, u nijansi ili kombinaciji boja koja se vama najviše sviđa, sa mogućnošću da se mnogobrojni detalji urade baš prema vašim specifikacijama, što zapravo personalizacija i jeste, pri čemu će se takav ISUZU D-Max uvek lako isticati u “moru” istih ili sličnih pikapova na putevima.