Isuzu D-MAX Single Cab Isuzu D-MAX Single Cab
Isuzu D-MAX Space Cab Isuzu D-MAX Space Cab
Isuzu D-MAX Crew Cab Isuzu D-MAX Crew Cab
Specijalne verzije Specijalne verzije
do 3.5 tona do 3.5 tona
5.5 – 9.5 tona 5.5 – 9.5 tona
11 – 14 tona 11 – 14 tona
Specijalne nadgradnje Specijalne nadgradnje

ISUZU D-Max Dura Challenge – potvrda efikasnosti 1.9 Ddi motora

Iako mnogi i dalje sumnjaju u snagu i efikasnost novog ISUZU 1,9-litarskog Ddi Blue Power motora koji pokreće aktuelnu generaciju D-Max pikapa, pomenuti agregat se nedavno još jednom dokazao na delu, ovaj put u okviru Blue Power Dura Challenge, koji je održan u Maleziji.

isuzu d-max dura challengeCilj ovog „izazova“ bio je da ISUZU D-Max pikap u Single Cab verziji pređe 1000 kilometara, da se „popne“ na nadmorsku visinu od preko 1000 metara, odnosno visinsku razliku od barem 1000 m, da pri tome ponese 1000 kilograma tereta u tovarnom prostoru, a sve to, uz potrošnju najviše jednog rezervoara goriva!

isuzu d-max dura challengePoduhvat koji se, barem na papiru činio gotovo nemogućim, u praksi je potvrdio da je zaista moguće, ukoliko se obrati pažnja na stil vožnje, preći sa pikapom kao što je D-Max, čiji je rezervoar zapremine 76 litara, čitavih 1000 kilometara, sa teretom od jedne tone.

isuzu d-max dura challengeNa „otvorenom“ putu, u proseku, potpuno opterećen D-Max Single Cab, opremljen šestostepenim manuelnim menjačem, trošio je ispod 7 litara dizela, što samo potvrđuje deklarisane fabričke podatke o potrošnji i do 6 litara na 100 kilometara kada je vozilo „prazno“, sa prosečno jednom litrom više ukoliko je u pitanju verzija sa automatskim menjačem.

Pri tome, ne treba smetnuti s uma ni činjenicu da ISUZU D-Max poseduje motor koji ne zahteva korišćenje dodatne AdBlue tečnosti kako bi se ispunile ekološke norme, te je to još jedna velika prednost na dužim relacijama, naročito ukoliko putevi vode kroz nenaseljene predele, gde benzinskih stanica nema u izobilju.

This slideshow requires JavaScript.

Ostavite komentar